رویدادها آرشیو خبر ها
برد مقابل اینتـر روحیه بخش اسـت

برد مقابل اینتـر روحیه بخش اسـت

کلودیـو مارکیزیو بازیکن ملی پوش یوونتوس که در بازی مقابل لاتزیو دچار مصدومیت شد در حال تمرین و تلاش برای بهبود هرچه سریع تـر است .
این هافبک خوش تکنیـک در بازی حساس مقابل اینتر را قطعا غایب خواهد بود اما برای هم تیمی های خود در دربـی ایتالیا آرزوی موفقیـت دارد .

" شنبه مقابل اینتر قرار خواهیم گرفت. این یک بازی مهم است و یکی از بازی های مهم شما در دوران بازیگریتان است. اما متاسفانه من دچار مصدومیت هستم و نمی توانم مقابل اینتر قرار بگیرم "

" این بازی سوم ما در این فصل است اما قطعا بازی با اینتر می تواند یک بازی مهم باشد "

" اینتر همیشه تیم قوی بوده است و باعث زحمت ما شده. آن ها توانستند در فصل گذشته ما را شکست دهند و اکنون هم سرمربی جدیدی را در اختیار دارند ، آن‌ها به خوبی بازی می کنند و مطمئنا شکست اینتر در سومین هفته از سری آ به ما انگیزه و اعتماد به نفس بالایی در ادامه می دهد "

" من در این بازی حضور نخواهم داشت، اما مطمئن هستم که یوونتوس بسیار خوب کار می‌کند و اعتماد به نفس خاصی در تیم و همبازی‌هایم می بینم "

3-5-2 و تغییرات مربوط به این ترکیب .. آیا بهتر نیست یوونتوس با سیستم دیگری بازی کند ؟

" ممکن است شما ندانید اما مهمترین چیز این است که یوونتوس در 2 سال گذشته با این سیستم موفق عمل کرده است و دستاوردهای زیادی داشته که واقعا مهمترین چیز است "

دیـدن دوباره شما در زمین ..

" همـانطور که گفتم من در حال بهبود هستم و برنامه های خودم را برای بهتر شدن پیگیری می کنم. در چند روز آینده دوباره معاینه خواهم شد و امیدوارم که برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا آماده باشم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: